Διεξαγωγή Ομαδικού Εργαστηρίου Πληροφόρησης & Συμβουλευτικής “Διαμορφώνοντας ένα Πλάνο Αναζήτησης Εργασίας” για τους ενήλικους μαθητές της Γ΄ τάξης του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Βέροιας, τη Δευτέρα 4.11.2024 συμμετείχαν τα τμήματα Γ΄Β1, Γ΄Β2, Γ΄ΦΥΣ.

0d

Διεξαγωγή Ομαδικού Εργαστηρίου Πληροφόρησης & Συμβουλευτικής “Διαμορφώνοντας ένα Πλάνο Αναζήτησης Εργασίας” για τους ενήλικους μαθητές της Γ΄ τάξης του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Βέροιας, από την Θωμαή Ε. Δημητριάδου, Σύμβουλο Απασχόλησης – Επιστημονικό Συνεργάτη της ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, Περιφερειακό Παράρτημα Κ. Μακεδονίας.

Τη Δευτέρα 4.11.2024 συμμετείχαν τα τμήματα Γ΄Β1, Γ΄Β2, Γ΄ΦΥΣ.

Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού 3ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΒΕΡΟΙΑΣ για το Σχολικό Έτος: 2024 – 2025

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Τίτλος Σχεδίου Δράσης: Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διαδρομές μετά το ΕΠΑ.Λ.

0a 0b 0c 0e 0f 0g

FacebookTwitterGoogle+Share

Πληροφορίες συντάκτη esperino

Το 3ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας υπάγεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας (ΔΔΕ), βρίσκεται επί της οδού Σταδίου 121 και το ωράριο λειτουργίας είναι από τις 18:30 έως τις 22:45. -Το μεγαλύτερο ποσοστό του μαθητικού δυναμικού είναι ενήλικοι/ες. -Το ηλικιακό εύρος κυμαίνεται από 16 έως 69 ετών. -Στο σχολικό έτος 2024-25 εγγράφτηκαν 375 μαθητές και μαθήτριες. -Αναλυτικότερα στην Α΄ τάξη γράφτηκαν 24 μαθητές και μαθήτριες. -Στην Β΄ τάξη γράφτηκαν 159 μαθητές και μαθήτριες. -Τέλος, στην Γ΄ τάξη γράφτηκαν 192 μαθητές και μαθήτριες. -Η πλειονότητα των μαθητών/τριών ανήκει στην εργατική, στην αγροτική και στην μικρομεσαία αστική τάξη. -Κάποια από αυτά τα άτομα ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως για παράδειγμα σε μονογονεϊκές οικογένειες ή είναι άνεργοι ή μακροχρόνια άνεργοι. -Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών/τριών είναι ελληνικής καταγωγής. -Οι περισσότεροι μαθητές έχουν αποφοιτήσει από το Λύκειο και Εργάζονται είτε στον ιδιωτικό τομέα είτε στον δημόσιο τομέα. -Άλλοι βρίσκονται σε αναζήτηση εργασίας και άλλοι σκοπεύουν διαμέσου της απόκτησης του απολυτηρίου του Εσπερινού ΕΠΑΛ σε αλλαγή επαγγέλματος. -Επιπροσθέτως υπάρχουν μαθητές που σκοπεύουν σε αναβάθμιση των προσόντων τους και ορισμένοι στοχεύουν σε εισαγωγή σε κάποιο τριτοβάθμιο ίδρυμα.
Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *