Από τη 12η Σεπτεμβρίου 2018 ώρα 12:00 και έως την 21η Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 24:00 η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν εκπρόθεσμες ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής – δηλώσεις προτίμησης για ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και τους ίδιους τους/τις μαθητές/τριες, εάν είναι ενήλικοι/ες. Οι παραπάνω ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής – δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται για λειτουργούντα τμήματα.
Η έγκριση των εκπρόθεσμων εγγραφών πραγματοποιείται από τον/τη Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι/ες εκτυπώνουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής – δήλωση προτίμησης και την καταθέτουν μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά έως την 21η Σεπτεμβρίου στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου προκειμένου ο/η τελευταίος/α να τα αποστείλει στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πληροφορίες συντάκτη esperino
Το 3ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας υπάγεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας (ΔΔΕ), βρίσκεται επί της οδού Σταδίου 121 και το ωράριο λειτουργίας είναι από τις 18:30 έως τις 22:45.
-Το μεγαλύτερο ποσοστό του μαθητικού δυναμικού είναι ενήλικοι/ες.
-Το ηλικιακό εύρος κυμαίνεται από 16 έως 69 ετών.
-Στο σχολικό έτος 2024-25 εγγράφτηκαν 375 μαθητές και μαθήτριες.
-Αναλυτικότερα στην Α΄ τάξη γράφτηκαν 24 μαθητές και μαθήτριες.
-Στην Β΄ τάξη γράφτηκαν 159 μαθητές και μαθήτριες.
-Τέλος, στην Γ΄ τάξη γράφτηκαν 192 μαθητές και μαθήτριες.
-Η πλειονότητα των μαθητών/τριών ανήκει στην εργατική, στην αγροτική και στην μικρομεσαία αστική τάξη.
-Κάποια από αυτά τα άτομα ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως για παράδειγμα σε μονογονεϊκές οικογένειες ή είναι άνεργοι ή μακροχρόνια άνεργοι.
-Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών/τριών είναι ελληνικής καταγωγής.
-Οι περισσότεροι μαθητές έχουν αποφοιτήσει από το Λύκειο και
Εργάζονται είτε στον ιδιωτικό τομέα είτε στον δημόσιο τομέα.
-Άλλοι βρίσκονται σε αναζήτηση εργασίας και
άλλοι σκοπεύουν διαμέσου της απόκτησης του απολυτηρίου του Εσπερινού ΕΠΑΛ σε αλλαγή επαγγέλματος.
-Επιπροσθέτως υπάρχουν μαθητές που σκοπεύουν σε αναβάθμιση των προσόντων τους και ορισμένοι στοχεύουν σε εισαγωγή σε κάποιο τριτοβάθμιο ίδρυμα.